0743-108229 / 0740-030674
  • Livrare gratuita in Cluj Napoca

  • Livrare gratuita la comenzi de peste 100 lei

Cum comand

Garantia acordata de societatea noastra nu incalca drepturile consumatorului, prevazute de legislatia in vigoare (Legea 449/2003 si O.G.21/1992 rep).

Termenul de garantie pentru produsele cumparate din magazinul nostru este de 60 zile de la data cumpararii.
Produsele reclamate in 10zile , care prezinta defecte de fabricatie vor fi inlocuite.

Nu se pot returna produsele daca acestea nu prezinta defecte de fabricatie ci defecte, datorate unei proaste utilizari (pietre sparte sau pierdute, bijuterii rupte, bijuterii oxidate (inegrite).

Garantia este acordata cu conditia respectarii instructiunilor de utilizare care insotesc produsul.

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE:
– a nu se folosi produsul in medii corozive, in activitati menajere, activitati care implica socuri mecanice.

– a nu se introduce produsul in solventi, detergenti, apa, aburi;

– a nu se curata decat cu substante special destinate pentru curatarea argintului sau in ateliere specializate de reparatii bijuterii;

– societatea noastra nu se considera responsabila pentru deterioararea produselor urmare a eventualelor modificari/reparatii efectuate de orice persoana/atelier de reparatii bijuterii.

Cum comand?

In orasul Cluj-Napoca transportul este gratuit.
Cu livrare la domiciliu sau la locul specificat in comanda. 

Orice comanda peste 100 Ron beneficiaza de transport gratuit in Romania.

Pentru Comenzi sub 100 Ron se aplica taxa de transport aplicata de firma de curierat :

Transport JoySilver prin Cargus Curier sau PostaRomana

Comenzile primite vineri pana in ora 16 se livreaza incepand de luni; comenzile primite vineri dupa ora 16 si peste weekend se vor livra incepand de luni.

Serviciul curierat rapid Cargus Curier (Zona 1*) : 19.90 Ron 

SERVICIU : RAMBURS 24h
Posta Romana : 15 Ron

 

 
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei

Livrarea se face intr-un termen mediu cuprins intre 24 si 72 de ore din momentul preluarii expeditiei (comanda procesata) – acest termen poate fi diferentiat in functie de greutate si destinatie. In termenul de livrare nu sunt incluse zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale!

I. Comenzi Telefonice

Pentru comenzi telefonice va rugam folositi datele din sectiunea de contact : date contact .
Pentru acest gen de comenzi dvs. trebuie sa specificati produsul/produsele, cantitatea dorita cat si codul pentru fiecare produs.Va rugam sa respectati programul de lucru.

II. Comenzi Prin Email

Pentru comenzi prin email va rugam folositi formularul / datele din sectiunea de contact : date contact .
Pentru acest gen de comenzi dvs. trebuie sa specificati in email produsul/produsele, cantitatea dorita cat si codul pentru fiecare produs.

III. Comenzi Folosind Cosul De Cumparaturi

1. Cautare Produs

1.1 Selectati categoria produsului dorit folosind paleta de navigare din stanga
1.2 Cautati produsul dorit folosind filtre de cautare sau deruland pana la pagina unde produsul se afla .
1.2 Apasati butonul : #Cumpara# corespunzator unui produs

2. Configurare cos de cumparaturi

2.1 Puteti modifica cantitatea produsului dorit
2.2 Selectati metoda de Cumparare / Livrare
2.3 Apasati #Calculeaza total# pentru actualizarea totalului
2.4 Puteti sterge un produs apasand pe cosul corespunzator produsului
2.5 Apasati buton : #Proceseaza Comanda# cu scopul de a pregati comanda pentru finalizare

3. Autentificare

3.1 Client Fidel ? In cazul in care ati mai realizat comenzi la noi trebuie sa va introduceti datele de autentificare si apasati din nou butonul #Proceseaza Comanda# pentru finalizare

3.2 Client Nou ? In cazul in care sunteti un client nou
3.2.1 Introduceti date pentru logare si apasati butonul #Pasul Urmator#
3.2.2 Introduceti datele pentru livrare , datele pentru facturare in caz ca sunteti o persoana juridica  si apasati butonul#Creeaza Cont# .
3.2.3 Apasati butonul #Proceseaza Comanda#  pentru finalizare

4. Verificare Comanda

4.1 Daca datele de livrare nu sunt corecte aveti posibilitatea de modificare a lor apasand butonul #Modifica date livrare# sau accesand butonul #Contul Meu# aflat in bara de navigare.
4.2 Daca doriti sa modificati alte informatii precum : cantitatea produselor , metoda de livrare , etc puteti folosi butonul#Modifica date din pasul anterior#.
4.3 Daca doriti sa anulati trimiterea comenzii sau doriti adaugarea de noi produse apasati butonul #Continua Cumparaturile#

5. Trimitere Comanda

5.1 Pentru finalizarea comenzii apasati butonul : #Trimite Comanda#
5.2 Daca comanda s-a realizat cu success veti primi un mesaj corespunzator
5.3 Puteti vedea starea comenzii dvs. accesand butonul #Contul Meu# aflat in bara de navigare.

6. Iesire

6.1 Apasati butonul #Iesire# cu scopul de a parasi contul si de nu lasa posibilitatea utilizatorilor calculatorului dvs. de a realiza comenzi in numele dvs.

Conditii de Returnare

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produse online.  Legislatia romaneasca prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Clientii JoySilver.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
JoySilver.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Va multumim pentru intelegere!
Conducerea JoySilver

Top