ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 

INTREBARI FRECVENTE

  • Cum fac o comandă online?
  • Ce metode de plată acceptați?
  • Unde livrați si care este taxa de livrare?
  • Primiți comenzi prin telefon sau e-mail?
  • Pot adăuga, șterge un produs din comanda finalizată?
  • Am garanție că produsele JoySilver sunt din argint?
  • Produsele au certificat de garanție?
  • Cât de des veniți cu o nouă colecție?
  • Pot înota cu bijuteriile mele?
  • Pot să fac exerciții cu bijuteriile mele?
  • Cum pot să personalizez comanda? 
  • Cum pot să las un mesaj special pentru cel drag?

 Cum fac o comandă online?

Pentru a plasa o comandă la noi, aveti mai multe posibilități:
1. Puteți selecta produsul dorit din catalogul de produse apasând butonul "Cumpară acum" sau puteți apăsa pe link-ul cu denumirea produsului din catalog, urmat de butonul "Adaugăti în cos"
2. Telefonic la 0740030674
3. Chat Facebook sau Instagram, pe paginile noastre.
4. Email contact@joysilver.ro

Puteți finaliza comanda fie să vă autentificați, fie ca vizitator.

In cazul în care doriți sa va creati un cont pe JoySilver, alegeți din stânga sus "Creati cont", sau pe smartfone aveți 3 liniuțe sus in stânga -> Account -> Creati cont. Aveti si posibilitatea să va creați un cont, utilizând contul personal Facebook.
                                 Ce metode de plată acceptați?

 Ramburs

Plata se face in lei, integral, către agentul de curierat care efectuează livrarea. 

 ramburs


 Online cu card bancar prin Stripe (Visa/Maestro/Mastercard). Plată integrală

 

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision! 

Unde livrați si care este taxa de livrare?

Transportul este GRATUIT

Pot adăuga, șterge un produs din comanda finalizată?

Pentru a adăuga sau a șterge orice produs dintr-o comanda finalizată, vă rugăm să ne contatctați telefonic sau prin e-mail.

Am garanție că produsele JoySilver sunt din argint?

Da, fiercare produs comandat vine inpachetat intr-o cutie de cadou, care conține și certificatul de autentificate. 

Produsele au certificat de garanție?

Da, fiercare produs comandat vine inpachetat intr-o cutie de cadou, care conține și certificatul de garanție. 

Cât de des veniți cu o nouă colecție?

Venim cu o colecție nouă în fiecare 2-3 săptămâni.

Cum pot să personalizez comanda? 

Pentru orice comandă care vreți să fie personalizată vă rugăm să luați legătura cu noi telefonic: 0740030674 pentru a discuta detaliile.

Cum pot să las un mesaj special pentru cel drag?

După ce comandați produsul, va trebuii să trimiteți un mesaj în secțiunea contact sau pe Whatsapp/SMS cu numărul comenzii și cu mesajul pe care vreți să-l transmiteți. Serviciul menționat este absolut gratuit.