Livrare, plată, retur

Livrarea produselor

Livrarea se efectuează prin intermediul companiei de curierat Urgent Cargus la adresa menționată în formularul de comandă, în secțiunea adresă de livrare.  Veți fi contactat/a de către curier în ziua livrării pentru obținerea informațiilor necesare legat de livrare. Transportul este gratuit pentru orice comandă, indiferent de valoarea comezii.

Plata produselor

Plata produselor de pe site-ul JoySilver conform "Termeni și condiții" poate fi efectuată prin plată cu cardul online sau prin ramburs, la primirea coletului. În cazul plăților efectuate cu cardul online, S.C. Renandi S.R.L. va solicita confirmarea securității și validității tranzacției către procesatorul de plăți electronice și va efectua verificări suplimentare, dacă este necesar, înainte de livrarea produselor.

Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare, O.U.G. 34/2014, dreptul de renunțare la cumpărare se aplică doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Dreptul de renunțare la cumpărare în termen de 14 zile se aplică doar comenzilor livrate prin curier. În momentul returnării produsului, recomandăm ca acesta să fie în aceeași stare în care a fost livrat (dacă este posibil, în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentele care l-au însoțit). Returul și schimbul produselor sunt gratuite pe site-ul JoySilver.

 

Cum returnezi un produs?

  1. Completează formularul de retur după care sună sau scrie la numărul de telefon 0787626600 pentru a discuta detaliile cu un operator.

  2. Pregătește coletul pentru retur, curierul Urgent Cargus te va suna pentru a ridica coletul în 1-2 zile, la adresa indicată în comandă.

  3. Odată ce primim produsul înapoi, îl vom verifica și vom returna banii în maximum 14 zile calendaristice.

*Dacă te afli în Cluj, poți returna produsul și în magazinul Joy Silver de pe Bulevardul Eroilor nr. 12, Cluj-Napoca, în timpul programului de funcționare (Luni-Vineri: 9:00-21:00; Sâmbătă: 10:00-19:00).

**Dacă te afli în Oradea, poți returna produsul și în magazinul Joy Silver de pe Piața Cetății nr. 1,Oradea, în timpul programului de funcționare (Luni-Vineri:09:00-20:00; Sâmbătă: 10:00-19:00; Duminică: 10:00-16:00).

***Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi prin curier Urgent Cargus înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. Dacă nu ești contactat de curierul Urgent Cargus în 2-3 zile de la completarea cererii de retur pe site, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0787626600 (Luni-Vineri: 09:00-17:00).

Cum primești banii înapoi?

Poți primi banii înapoi în contul specificat în formularul de retur, în termen de 14 zile de la primirea coletului înapoi și completarea cererii de retur integral (menționează contul IBAN). Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va face în același cont, în același termen de 14 zile de la primirea coletului înapoi în depozitul JoySilver.

Atenție, serviciul de retur este gratuit doar prin intermediul firmei de curierat cu care colaborăm (Urgent Cargus) și nu prin intermediul altor firme de curierat preferate de client.